NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Bądź szybszy od nas i znajdź odpowiedź na swoje pytanie, za nim my to zrobimy!
System sprzedaży to zbiór sprzętu, oprogramowania i wiedzy do zarządzania placówką handlową.
Sprzęt powinien być dobrany w optymalny sposób, aby ułatwiać, przyspieszać i automatyzować procesy zachodzące w przedsiębiorstwie. Nasze systemy sprzedaży współpracują z większością urządzeń wiodących producentów urządzeń fiskalnych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne), a także urządzeń wspomagających pracę sklepu (czytniki kodów kreskowych, inwentaryzatory, drukarki kodów kreskowych, terminale dotykowe typu POS, sprawdzarki cen, inwentaryzatory, wagi etykietujące oraz standardowe, terminale płatnicze).
Oprogramowanie – wybór odpowiedniego, sprawdzonego i zapewniającego rozwój to kluczowa kwestia. Zawsze staramy się zaproponować optymalne rozwiązanie bazując na potrzebach naszych Klientów uwzględniając obowiązujący obieg dokumentów magazynowych, sprzedażowych, księgowych i istniejące w firmie procedury.
Możliwość sprawnej sprzedaży z użyciem ekranów dotykowych, dostęp do danych w każdej chwili z dowolnego miejsca, obsługa i rozliczanie magazynu, kasjerów to tylko wybrane funkcje oprogramowania.
Pojedynczy sklep, czy sieć sklepów? System lojalnościowy? Integracja ze sklepem internetowym czy też eksport danych do księgowości?
Wiedza jak wdrożyć i później pracować to istotna część składowa każdego systemy sprzedaży.
Kompleksowe sprawne wdrożenie od projektu i rozmów na temat jak to ma działać i co należy po kolei zrobić.
Sprawna realizacja wraz ze szkoleniem personelu i osób zarządzających.
Wymierna pomoc merytoryczna i serwisowa przy dalszej pracy systemy sprzedaży to niejako zwieńczenie całości.
I tu warto zaufać fachowcom.
Wdrożenie systemu sprzedaży jest związane z koniecznością poznania specyfiki działania firmy
i jej potrzeb. Wszystkie te elementy muszą być uwzględnione przy wykonywaniu tej usługi. Czynności te to analiza przedwdrożeniowa.
Usługa wdrożenia obejmuje:
1.projekt i wycena systemu sprzedaży na podstawie analizy przedwdrożeniowej
2.instalacja sprzętu i oprogramowania
3.testowanie sprzętu i oprogramowania
4.konfiguracja stanowisk sprzedaży i zaplecza
5.szkolenie dla obsługi w zakresie oprogramowania i urządzeń
6.szkolenie dla kierownictwa/właścicieli w zakresie oprogramowania i urządzeń
7.asysta przy otwarciu punktu na nowym systemie
8.konsultacja powdrożeniowa – sprawdzenie założeń działania sytemu
9.konsultacja powdrożeniowa – rozwój systemu sprzedaży
Szybko znajdziesz najlepiej i najgorzej sprzedające się towary i usługi
Prześledzisz dokładną historię towaru od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki
Sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami ; ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy
Podglądniesz ile sklep zarobił ; program poda, jaką kwotę marży zrealizował sklep na sprzedanych towarach
Sprawdzisz bieżący stan kasy ; w każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kasjera bądź kasie firmy
Sporządzisz zamówienie bez zwłoki; wystarczy tylko podać ilość dni na ile ma wystarczyć zapas, a program sam wybierze te towary, które należy zamówić u dostawcy
Zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu ; dzięki współpracy z przenośnymi terminalami inwentaryzacja będzie trwała krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw
Szybko wydrukujesz etykietki na półki i towary ; możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu, a podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów
Zaoszczędzisz czas na wprowadzaniu dokumentów dostaw ; jeśli Twój dostawca prześle je przez Internet w formacie tekstowym
Zachęcisz klientów do częstych zakupów ; dzięki Systemowi Lojalnościowemu klienci będą kupować w Twoim sklepie licząc na nagrody lub rabaty za uzbierane punkty.
Zintegrujesz swój sklep internetowy ze sklepem stacjonarnym.
… i wiele innych funkcjonalności.